koca kocaaa hastaneler dikiolr da amma içine insan sıfatını taşıyan hakkıyla parasını alan sayulack kadar doktor çalışan var maalesef..
1,510,624 soru
24,645,091 cevap
365,999 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın