Yapmıyorum asko
Hem tasarruf hem hijyen bakımından evimde 2 lavabo var klozeti kullanmıyorum sadece misafir geldiğinde kullanım sağlıyorum.
1,512,313 soru
24,667,612 cevap
367,074 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın