Bazı sorulara uzun uzun cevap yazıyorum. Sonra vazgeçip siliyorum. Özellikle bu aralar çok oluyor bu. Sizde de oluyor mu? Sanki yazdığım cevap gereksiz yorummuş gibi geliyor
Evet çok yapıyorum hevesle yazıp amann uzattım diyip geri çıkıyorum
1,512,635 soru
24,671,552 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın