Dün hafif pembemsi bir leke var demistim nisan midir diye sormustum bugun doktora gittim akintim oldugunu söyledim vajinal muayenr yapti ama elle yapti akintya bakti ama sonrasnda normal doguma musait vücudun bebek fazla kilo almasin artik dedi gece agrilarim vardi zaten sabah nst de sancim ckti braz pazartesi bdaha kontrole gdcem ama 2 saattr karnim tas gibi boyle hani adet olunca bacaga bi agri vurur ya yaşayan bilir oyle bi agri var doğum başlıyor olabilir mi agrilar geciyor yani ama maalesf agri esigimde yüksek pek anlamyorm ya birde afedersnz ishal durumu var az ama yani oyle rahatsz eden bsey yok birden başladı oda arada da adet sancisi gbi oluyor kasiklarim belim gecyor
basina gelen var mi
Teşekkür ederim simdiden
Allah yar ve yardimcin olsun canım doğumun yakın mi peki
Belirtileriniz doğumun yakin olduğunu gösteriyor endişe etmeyin yavaş yavaş ilerler pat diye gelmez sağlıcakla gelir bebeginiz inş
Canım kasılmaların için nts ye girdin mi ağrılarına bakmaları gerek kaça kadar çıkıyor diye. Anlattıkların doğumuna az kalmış onu gösteriyor. Bence bu hafta gelir senin bebiş.
1,511,107 soru
24,651,800 cevap
366,338 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın