Bende ikincide suni sancı aldım aynen yatakta nstye bağlıydım yanlız salondaki tüm kadınlar aynı sekildeydi hepsinin aldığını sanmıyorum bu ucuncude gittim suni almadım yine uzandirip nstye bağladılar çok zor gecti
Ben genelde yürüdüm ayaktaydım valla o sancıyla yatamıyordum ki zaten
1,512,756 soru
24,673,410 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın