Cokkk severim çok iyi anlaşırız )) sabahdan aksama kadar mesajlaşırızzzz ♡♡♡
Var mı bizim gibi olan ?
Çağırdım gelmedin elticim
Henüz eltim yok
Böyle çok mesajlaşmayız çünkü altlı üstlüyüz
Ama çok şükür iyi anlaşırız
1,512,700 soru
24,672,658 cevap
367,347 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın