0 oy
414 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar kızım 6 aylık oldu ve ek gıdaya başladım yavaş yavaş, bana ek gıda tarifleri verebilir misiniz ? Dün yarım patates, yarım kabak, yarım havuç ve biraz bezelye kaynattım blenderden geçirip 1 yemek kaşığı zeytinyağı katıp bebeğime yedirdim. Bugün ne yapabilirim ?

6 Cevaplar

0 oy
(16,494 puan) tarafından
Hepsini daha once verdin mi 3 gun
tarafından
Evet daha önce tek tek hepsini denedim bu saydıklarımin çok şükür birşey olmadı canim
(16,494 puan) tarafından
Anladm cnm :) instgram varsa bakabilirsin çok guzel ek gıdalar paylaşıyorlar
-Reklam-
0 oy
(548 puan) tarafından

Valla ben hiç bunları vermedim direk yemekten başladım şimdi 8 aylık bizle herşeyi yiyor :D

tarafından
Ya yağlı salçalı diye çok vermek istemiyorum aslında canım ondan
0 oy
(651 puan) tarafından
Önce ilk 3 kurali yap cNm sonra muhallebi tarifleri var meyve pureleri var netten yapablrsn ben mesela çorba olarak kabak havuç rendeliyom içine 1 yemek kaşığı bulgur 1 tatlı kaşığı zeytinyağı koy yedir sever 
tarafından
Tamam canım çok teşekkür ederim
0 oy
(334 puan) tarafından
Muz armuz keçi sütlü bisküvi robottan geçiriyorum 1 çay kaşığı zeytinyağı ile severek yiyor

Birde yoğurt çorbası yapıyorum yumurtasız

Patates havuç pirinç yağ karıştırıp koyu kıvamlı çorba seviyor bunları
tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(962 puan) tarafından

image

daha şimdi yaptım tazecik oğlum a 

Tarif veriyim sana 

1 büyük şeftali (kabuğu soyulacak )

1 elma soyulacak 

1 havuç soyulacak

5 büyük çilek 

2 tatlı kaşığı pekmez 

Canım havuç ve elmayı doğra kabuklarını soy tencereye koy biraz haşla ama vitamini ölmesin sadece 10 dk kadar sonra hepsini blendir den geçir meyvelerin en son pekmez ekle tamamdır doldur kavanozlara 4 mama kavanozu çıkıyor 

Çilek ve şeftali çiğ den çekilecek 


tarafından
Tamam canım teşekkür ederim
0 oy
(3,074 puan) tarafından
Oncelikle mevsim sebze ve meyvelerini ver cnm..zamani olmayan biseyi yedrme..sebze corbasi yapabilirsin..pirincli havuclu corba yapabilirsin..bnde tarif vardr corba fln atiyim istersen 
tarafından
Olur canım çok memnun olurum atarsan
tarafından
Ayyy çok sağol kuzum benim hemen hepsini kaydediyorum
(3,074 puan) tarafından
Yine olursa sor cnm valla bi sürü klasör yaptim muhallebi,ana ögün,ara öğün,kahvalti  diye..
tarafından
Tamam kuzum çok teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 271 göst.
11 Şubat 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Melo B. (147 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 523 göst.
21 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Cnsuuu (384 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 742 göst.
21 Eylül 2020 Diğer kategorisinde Masal2603 (797 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,560 soru

24,670,825 cevap

367,250 kullanıcı

...