0 oy
1,133 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar bir hafta sonra tasiniyoz ve ben babam i birakip gidiyorum  ďiye çok üzülüyorum  :(((   cok ozleyecem o benim herseyim

9 Cevaplar

0 oy
(2,520 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Kız sağlıkları yerinde olsun   gidip gelirsin yine.   Evet insanın içine dokunuyor ama rabbim huzur versin gerisi. Önemli değil
tarafından
Biraz zor cansu babam  gelmez :(
(2,520 puan) tarafından
Kızz sen gidersinnn görüntülü konuşursunuz  hasret giderirsiniz her türlü
tarafından
Ben gidemem 4-5  sonra ancak giderm. Görüntü de  ağlarım babam üzülür arayamam
(2,520 puan) tarafından
Alışırsın canım yapıcak bişey yok gerçekten insan alışıyor ya gülüm
tarafından
İnşallah canım bakalım
-Reklam-
0 oy
(34,528 puan) tarafından

Gurbet zor Allah yardımcın olsun

tarafından
Amin :(
0 oy
(4,675 puan) tarafından
Cok mu uzak gittigin yer
tarafından
Evet tekirdag Çerkezköy e
(4,675 puan) tarafından
Zoorr ben ailemden 11 yildir uzagim hala aglarimmm alisamadigim tek sey hasretlik
tarafından
Senin çok Muş ya  nasl daynyorsn
tarafından
Çerkezköy de abim var sık sık gelip gidiyoruz ben sana arkadaş olurummm :)
tarafından
Beklerim merve bak  gel zaten arkadas im  yk
tarafından
Merkezde hangi mahalleye gidiceksin
tarafından
Kizilpinar dediler
(4,675 puan) tarafından
Istee malesefff dayanmak zorundayim senede 3 defa ben giderim uc yada dort defa onlar gelir oylee. Ilk zamnlar cok aglarfim cocuk olasiya 15 gunde bir konyadan izmire giderdim..
tarafından
Ben kolay kolay gitmém onlar da gelmez biliyom
(4,675 puan) tarafından
Öyle  deme dayanamaz gelirlerrr. Esinde kiyamaz yollar ins. Rabbim.merhamet ettirsinde bol bol gorusun
tarafından
Babam çalışıyo izni yok . Bend 4yıl sonra gidebilir m
tarafından
Kizilpnarda yabancılık cekmezsin hepsi Kurmanci :)
Abimler cerkezde GOP mahallesindeler.
Seveceksin oraları merak etme
tarafından
Benim de abim var orda .inşallah cnm seni de beklerim  gidincé adresi veririm sana
tarafından
Valla gelirim ne yalan soylim :)
Çerkezköy küçük İstanbul gibi.
Her yere ulaşımın çok kolay.
Kazak gölü,ikizgoller..
Hep piknik alanları.
Kent park var koooicaman :)
 Geldiğimde haberlesiriz parklar falan çok müsait oralar.
Biz İstanbul'da eziyet cekiyoruz
tarafından
Bekliyorum o zaman cnm.oralar cok güzel mis bakalım inşallah alisrm
tarafından
Ooo hemen alışırsın hiç merak etme yalnızca BENDEN SONRA AİLEM NE YPAR diye düşünerek çıkma yola.
Ya Allah bismillah diyerek çık
..
İstanbul'da pendikteyn ben de İstanbul'a gezmeye falan gelseniz bı bacın da burda var
tarafından
İnşallah oyle olur cnm çok saol bitanesin; *  haftaya ordayim
(4,675 puan) tarafından
4 yil mii ciddi miain nie kiz cok uzunmus
tarafından
Eşim çalışıyor tek gidemem. Öyle kararlastrdk
(4,675 puan) tarafından
Allah yardimcin olsun
tarafından
Allah razı olsun cnm
0 oy
(1,091 puan) tarafından
Ben de bırakıp gittim ailemi çok zor ya gidince göreceksin 
tarafından
Çok zor ýa babam da çok uzuluyo
(1,091 puan) tarafından
Çok zor kuzu hele uzak olmak ha diyince gidememek
tarafından
4-5 yıl sonra gelirim ya
(1,091 puan) tarafından
Allah yardım etsin kuzu ya zor olacak
tarafından
Amin cnm inşallah alış irm
0 oy
(6,849 puan) tarafından
Alışıyor insan zamanla:( 
tarafından
İnşallah cnm
0 oy
(14,062 puan) tarafından
ALLAH daha kötü ayrılıklar vermesin kuzum 
tarafından
Âmin doğru diyosn cnm
0 oy
tarafından
Ayriliklar zordur bende anamgilili koye yollarken cok uzulmustum :(
tarafından
Çok şükür iyidr ama ben çok ozlerim babam i
tarafından
Ozleezmi kuzum tabiki ozlenir annen rahmetlimi oldu babana daha zor olur inan
tarafından
Ben 9 yaşında iken vefat etti   :(  bizi  büyüttü babam evlenmedi  ona cok bagliyiz
tarafından
Allah rahmet eylesin kuzum rabbim babandanda razi olsun size ne guzel bakmis
tarafından
Allah razı olsun cnm évet çok güzel baktı yetiştiŕdi içimde hiç bir şey birakmadı  Allah razı olsun ondan süper bir insan oda bana cok düşkün
0 oy
(3,163 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun canım  aile olunca çok zor oluyor
tarafından
Amin cnm evet çok zor
0 oy
(187,416 puan) tarafından
2bucuk sene oldu ben hergun uzuluyom gecmiyo o his maalesef
tarafından
Sen yurt dışındasn dimi cnm
(187,416 puan) tarafından
evet yaa
tarafından
Senin dâha zor mus beybi

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 2,252 göst.
+1 oy
23 cevap 1,635 göst.
0 oy
3 cevap 384 göst.
0 oy
6 cevap 821 göst.
23 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Elanur888 (102 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,223 soru

24,666,403 cevap

367,001 kullanıcı

...