Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
Doğdu mu guzel melek ☺
1,512,339 soru
24,667,968 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın