Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
Doğdu mu guzel melek ☺
1,512,319 soru
24,667,683 cevap
367,077 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın