0 oy
289 göst.
Diğer kategorisinde (2,504 puan) tarafından
Mangalliklari koydum üstüne üç paket kavurmalik koydum pek buz tutmamis üstteki kavurmalik olanları üstü buz altı pek buzlu deil gibi Beko marka 4.ayarinda

2 Cevaplar

0 oy
(2,099 puan) tarafından
Ayarını yükselt istersen canım
-Reklam-
0 oy
(1,151 puan) tarafından
Kız havalandrmayı kapatmşsndr bende de böylr olmştu. Havalandırmanın önünden poşetleri çek
(2,504 puan) tarafından
Tamam canım
(2,504 puan) tarafından
Altaki havalandırma mi kız zeytin peynir koydumuz yerdeki
(1,151 puan) tarafından
Buzluktaki havalandrma. İllaki var. Boşalt bak nerede. Bende olmştu aynen öyle geçen yıl bayramda. Baktm havalandrma kapalı. Açtım önünü

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 204 göst.
12 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Mevah (2,603 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 594 göst.
30 Mart 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 405 göst.
15 Ekim 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 390 göst.
11 Nisan 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,386 soru

24,668,475 cevap

367,127 kullanıcı

...