Tabi ki normal emerken büyük efor sarfediyorlar, terliyorlar. Havalar da çok sıcak. Çok terler tabi.
Benim çocuklar kış bebesi olmasına rağmen terlerdi özellikle kafadan
1,512,806 soru
24,674,036 cevap
367,433 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın