Tabi ki normal emerken büyük efor sarfediyorlar, terliyorlar. Havalar da çok sıcak. Çok terler tabi.
Benim çocuklar kış bebesi olmasına rağmen terlerdi özellikle kafadan
1,512,816 soru
24,674,209 cevap
367,440 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın