Tabi ki normal emerken büyük efor sarfediyorlar, terliyorlar. Havalar da çok sıcak. Çok terler tabi.
Benim çocuklar kış bebesi olmasına rağmen terlerdi özellikle kafadan
1,512,784 soru
24,673,843 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın