Tabi ki normal emerken büyük efor sarfediyorlar, terliyorlar. Havalar da çok sıcak. Çok terler tabi.
Benim çocuklar kış bebesi olmasına rağmen terlerdi özellikle kafadan
1,512,781 soru
24,673,736 cevap
367,415 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın