Çok şükür bende doğurdum kızlar yazmıştım zaten geldim hastahaneye bir kaç saat sonra doğumum oldu hastahaneden çıkıp size tekrar yazıcam dualarınız için Allah hepinizden razı olsun
1,512,216 soru
24,666,322 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın