Çok şükür bende doğurdum kızlar yazmıştım zaten geldim hastahaneye bir kaç saat sonra doğumum oldu hastahaneden çıkıp size tekrar yazıcam dualarınız için Allah hepinizden razı olsun
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın