Çok şükür bende doğurdum kızlar yazmıştım zaten geldim hastahaneye bir kaç saat sonra doğumum oldu hastahaneden çıkıp size tekrar yazıcam dualarınız için Allah hepinizden razı olsun
1,512,177 soru
24,665,955 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın