Çok şükür bende doğurdum kızlar yazmıştım zaten geldim hastahaneye bir kaç saat sonra doğumum oldu hastahaneden çıkıp size tekrar yazıcam dualarınız için Allah hepinizden razı olsun
1,512,185 soru
24,666,026 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın