4.dalga sonbaharda bekleniyor. Yoğun bakımda yatanların %90ı aşısız kişilermiş.
Peki herkes aşı olsa bu hastalık bitecek mi öyle bir garanti var mı ben aşı oldum ama asiya rağmen malesef korona oldum çıkıpta bunu doğrulayacak biri var mi çok merak ediyorum
1,512,722 soru
24,672,923 cevap
367,370 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın