Kızlar bi kadın vardı dogum yapcaktı gebelik bölümünde durumu riskliymis tansiyonu yuksekti sanirim ona ne oldu bilgisi olan varmı aklim onda kaldı ya
1,512,559 soru
24,670,805 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın