Kızlar bi kadın vardı dogum yapcaktı gebelik bölümünde durumu riskliymis tansiyonu yuksekti sanirim ona ne oldu bilgisi olan varmı aklim onda kaldı ya
1,512,525 soru
24,670,356 cevap
367,217 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın