Kızlar bi kadın vardı dogum yapcaktı gebelik bölümünde durumu riskliymis tansiyonu yuksekti sanirim ona ne oldu bilgisi olan varmı aklim onda kaldı ya
1,512,558 soru
24,670,816 cevap
367,247 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın