Kızlar bi kadın vardı dogum yapcaktı gebelik bölümünde durumu riskliymis tansiyonu yuksekti sanirim ona ne oldu bilgisi olan varmı aklim onda kaldı ya
1,512,564 soru
24,670,885 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın