Kızlar bi kadın vardı dogum yapcaktı gebelik bölümünde durumu riskliymis tansiyonu yuksekti sanirim ona ne oldu bilgisi olan varmı aklim onda kaldı ya
1,512,574 soru
24,671,011 cevap
367,261 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın