Güzel gunlerde kullanın insallah
Hayırlı gelsin inşallah
Ama emzik çok büyük canım 18+ ay gordum galiba
0-6 ay alman lazım
Ahahaha canım yaa kıyamam bizde okul alışverişi yaptık eşim de ona ağlıyor
İlk alışveriş ini yaptığımızda bizde çok heyecanlanmıştık.yok böyle bir duygu çok güzel rabbim anne olmak isteyenlerin kucağını doldursun onlarda yaşasın bu duyguyu inşallah.kucaginiza sağlıkla alın inşallah☺️
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın