+1 oy
534 göst.
Diğer kategorisinde (6,679 puan) tarafından

Azerbaycanda savaş başladi 3000den fazla şehit verdik malesef..ama sehitlerimizin kanı çok şükür rabbime yerde kalmadi..bu gun şehitlerimizin anım günü bu gun tarih yazan kahramanlarımızın anım günü :( 

Şuan bu postu bu saatte ağlayarak açiyorum hisslerimi tarif edemiyorum hem onlarla gurur duyuyorum hemde uzuluyorum....

image

5 Cevaplar

0 oy
(64,963 puan) tarafından
ne dua etmistik burda sizinle birlikte bizde cok uzulmustuk Rabbim bir daha yasatmasin insallah
-Reklam-
0 oy
(1,061 puan) tarafından
Allah rahmet eylesin. Allah bir daha yaşatmasın. 
0 oy
tarafından
Rabbim mekanlarını cennet eylesin Rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah
0 oy
(388 puan) tarafından
Qani ile tarix yazanlarimizin gunudu bugun.Allah butun sehidlerimizi rehmet etsin.Her biriyle gurur duyuruq,
0 oy
(2,676 puan) tarafından
Bütün şehitlerimize Allah rahmet ailelerine başsağlığı diliyorum,  rabbim bir daha kimsenin acısını göstermesin 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 911 göst.
26 Mart 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 410 göst.
22 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 266 göst.
15 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 284 göst.

Kategoriler


1,512,361 soru

24,668,226 cevap

367,113 kullanıcı

...