0 oy
297 göst.
Diğer kategorisinde (393 puan) tarafından
Eşim kızımı almış seviyodu öpüyodu falan bana seslendi bu altına yapmış galiba kokuyo dedi ver açıyım dedim benimle birlikte odaya geldi neyse kızın altını açtım kaka yapmış eşim birden öğğğğ  öğğğ öğürüyo kusmaya gitti bu kızın kakası nasıl kokuyo böyle öfff açın camları kapıları diyo sen nasıl dayanıyosun bu kokuya diyo. Bende gülüyorum ama öğğğ hala öğürüyo bende kız ek gıda yiyor corbadır odur budur yiyo yani kokması normal sende kızının kakasından mı tiksiniyosun dedim aaa cok kötü kokuyo ben hayatta değiştiremem diyo. Valla anne gibi kimse olamaz bunu anladım :D

10 Cevaplar

0 oy
tarafından
Valla oğlumun kokusuna ben bile zehirleniyorum yapacak bişey yok eşimde değişir 
(393 puan) tarafından
Değiştirmessekte olmuyo yani yapıcak bişey yok
-Reklam-
0 oy
(5,368 puan) tarafından
Sen ne hassassin oyle seni cok uzerler dieydin☺☺ ahhaha ben guldum walla☺
(393 puan) tarafından
Ahahah :D
0 oy
(23,444 puan) tarafından

Eee annelik işte deseydin.

Kurban olun herifler annelere ;)


(393 puan) tarafından
Aynen öyle :D
0 oy
(1,193 puan) tarafından
Bununla ilgili bi video görmüştüm.. Hepsi yabancı ülkelerin erkekleriydi sanırım.. Hepsi de bezi açınca öğmeye başlıyordu, değiştiremiyorlardı.. Videonun sonunda da eşlerine sarılıyorlardı galiba orasını tam hatırlamıyorum.. Ama eşlerinin kıymetini anlıyorlardı sonuç itibariyle :)
(393 puan) tarafından
Burda da aynısı yaşandı işte ben :D
(1,193 puan) tarafından
İnşallah enişte bey de senin kıymetini bi kere daha anlamıştır :) Benim de midem çok hassas, başkalarının çocuklarında dayanamıyordum.. İnşallah kendi çocuğumda durum değişir
0 oy
(971 puan) tarafından
E iyi ya sen de bana da kokuyor da işte severek yapıyorum de sen de değerini anlar canım hep der durur :) 
0 oy
(4,717 puan) tarafından
Valla benim kocam anne gibi hiç tiksinmez çokta güzel bakar bana seni izliyorum çok güzel bakıyorsun bende seni taklit ediyorum diyor insan canının kakasından tiksinir mi 
0 oy
(1,103 puan) tarafından

Eşimde kusmuştu bezi çöpe atması için vermiştim :D

(393 puan) tarafından
Ahahahhaaha :D benimki poşeti bile tutamıyo
0 oy
(2,979 puan) tarafından
Hahah çok güldüm valla 
0 oy
(98,298 puan) tarafından
aayyy ben baby boyumun diski kokusunu bile seviyom yaa ☺

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 487 göst.
13 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Defne21defo (803 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 364 göst.
2 Mayıs 2019 Aile kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 401 göst.
21 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde __Deniz__ (676 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 191 göst.
28 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

255,091 soru

7,504,637 cevap

27,529 kullanıcı

...