kızlar ben yıllardır kışın dp den H3 alıyorum hipnotic poıson adı kışın çok seviyorum kokusunu ama eşim beğenmiyor gidip bana illa perceıve alıyo pörsef dp de kışın parfüm alan kullanan var mı
1,512,456 soru
24,669,361 cevap
367,170 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın