kızlar ben yıllardır kışın dp den H3 alıyorum hipnotic poıson adı kışın çok seviyorum kokusunu ama eşim beğenmiyor gidip bana illa perceıve alıyo pörsef dp de kışın parfüm alan kullanan var mı
1,512,557 soru
24,670,785 cevap
367,241 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın