kızlar ben yıllardır kışın dp den H3 alıyorum hipnotic poıson adı kışın çok seviyorum kokusunu ama eşim beğenmiyor gidip bana illa perceıve alıyo pörsef dp de kışın parfüm alan kullanan var mı
1,512,674 soru
24,672,154 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın