kızlar ben yıllardır kışın dp den H3 alıyorum hipnotic poıson adı kışın çok seviyorum kokusunu ama eşim beğenmiyor gidip bana illa perceıve alıyo pörsef dp de kışın parfüm alan kullanan var mı
1,512,468 soru
24,669,514 cevap
367,180 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın