erkek cocugu anneyi guzellestrir dye bi soylenti var buna tanik olan varmi sizce dogrumu kndinde bunu gozlemleyen oldumu
Hurafe ya bu tür şeyler, oğluma hamileyim yüzüm sivilcelendi burnum desen şişti 28 haftalığım :D hormonlarla alakalı bi durum bence. Kızıma hamileykende cildim bozulmuştu leke düşmüştü. Ama oğlanda leke düşmedi bakalım şimdilik sivilcelendim biraz.
Oğluşuma hamileyim.. resmen evrim geçirdim.. yeni tanıştığım insanlara hamile kalmadan önceki halimi gösteriyorum inanamıyolar nasıl bu kadar değiştin diye.. burnum palyaço burnu gibi oldu dudaklarım desen ajda pekkanla yarışıyo normalde çukur gözlü elmacık kemikleri büyük biriyimdir yüzümde büyüteçle göz arayabilirsin kayboldu resmen :):):) yüzümün özellikle çene ve gıdı bölgesinde ben diyim 10 sen de 20 tane sivilce var ayaklarım fil ayağı gibi oldu bacaklarım 2 katına ulaştı ödemden.. yani kısacası alakası yok :):):)
Yok canım ya kız içinde anneyi çirkinleştirir diyorlar ama bende bişe yok ben inanmıyorum buna
Valla erkegi bilmem de. Benim kizdi ilk bebeğim acayip cillendim yanik gibi oldu yuzum :) simdi yine kiza hamileyim biraz geçmişti onceki tekrar artmaya başladı :) hep oyle derler ne kadar dogru bilemem.
Ben oğluma hamileyim ama annem oğlan doğuran güzelleşir sen çirkinleşmişsin diyor:) bakım gösteriyorum kendime ondandır.
Valla ben hamile kaldıktan sonra kim beni gördüyse yüzün baya güzelleşmis dediler üstelik sivilcelerim çoktu benim hepsi kayboldu erkek evladım olucak ama ona mı bağlı bilmiyorum
Kiza hamileyim hala güzelim:D
Etrafimdakiler guzellestigimi soyluyor erkek bebis benimki de kim gorse ne kadar yaramis guzellik gelmis diyor ama malesef cok sivilce akne oldu :/
Dogru birsey ben ogluma hamileyken farkedilmisti :)
Bnm bildiğim kız çocuğu annenin güzelliğini alir cirkinlesir erkek de güzelleşir. Bn cirkinlesmedim oğlum olck yani
Kesinlikle yalann kiz anneyi cirkinlestirir derler kizima hamileyken yüzüm bebek gibi olmuştu renk gelmişti karnim basket topu gibiydi erkek karni top gibi olur dediler ama benimki kızdı erkeklerde tatli aserilir derler ben hep tatli yedim canim tatli seyler istedi pastalar cikolatalar ama kizim oldu neticede sadece ilk 3 ay bulanti kismi dogru cikti bende simdi 2. Olcak cok nadir bulantim var baharatli tuzlu eksi filan yiyorum yine yüzüm bu sefer cok çirkinleşti lekeler cikti bakalim bu nolcak 10+1 bugün
Hic alakasi bile yok :D beni sivilceler basti 15 kilo aldim yuzum bi degusik oldu . Cevremde kim erkekse hep bi cirkinlesti. Yani bence bunun cinsiyetle alakasi yok
Bana diyenler oldu ama kız bebek annenin güzelliğini alır bn bunu kardeşimde farkettim :)
Hiç alakası yok bence ablamin yüzü hep güzeldi 1 kızı bir oğlu var =) benimde yüzümde bişey yok bakalım pazartesi cinsiyet ne dicek =))) sonuçta hormonlar alt üst oluyor bunun kız veya erkekle bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum ben herkesin farklı benim arkadaşımın mesela saçlari bembeyaz olmuştu birden çok şaşırmıştim ilk defa gördüm cunku öyle bir şey
Aynen bende inanmıyorum. Benimde kızçem olcak Allahın izniyle kim görse hamilelik çok yakışmış güzellik gelmiş diyolar :) eşimde aynı şekilde yalanmış demekki o inançlar sen güzelsin hala hatta daha tatlı oldun der ^^ gerçi eşim benim kızım babasına o kadar çok benziyoki bu yüzden çok güzel zaten ve annesine ihtiyaç bile duymuyor güzelliğini alsın gerek duymuyo ondan çirkinleşmedinde diyor :D
Benimki kız herkes çok guzel olmuşsun diyo yakışmış sana diyorlar
Ay benim.kizim olucak cillendim sivilcelendim zaten pek guzel bsey degildim iyice cirkinlestim:) sömürdü beni
Bence alakası yok çünkü 29 haftam biticek farklı farklı doktorlardan net bi şekilde kız olduğunu duydum ve her gören yüzün güzelleşmiş bişeymi yaptın erkek annesimisin tarzında çok laf duydum :)
1,510,621 soru
24,645,048 cevap
365,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın