Oğlumun dogum gününe 1 hafta varken oldum adet 1 yıl içinde olmaman normal şimdi çok düzenli değil sanırım oda emzirdiğim için hormonlarla alakalıymış
1,512,451 soru
24,669,301 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın