Oğlumun dogum gününe 1 hafta varken oldum adet 1 yıl içinde olmaman normal şimdi çok düzenli değil sanırım oda emzirdiğim için hormonlarla alakalıymış
1,512,574 soru
24,671,011 cevap
367,261 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın