Oğlumun dogum gününe 1 hafta varken oldum adet 1 yıl içinde olmaman normal şimdi çok düzenli değil sanırım oda emzirdiğim için hormonlarla alakalıymış
1,512,632 soru
24,671,477 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın