Oğlumun dogum gününe 1 hafta varken oldum adet 1 yıl içinde olmaman normal şimdi çok düzenli değil sanırım oda emzirdiğim için hormonlarla alakalıymış
1,512,683 soru
24,672,268 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın