Gebelik varmi diye sormuştum.yorum yapıp hayırlı olsun diyen herkese ayrı ayrı tşk ederim.ilk sevincimi sizlerle paylaştım iyiki varsınız kızlar seviyorum hepinizi
Rabbim saglıcakla kıcagnzq almayı nasp etsn
1,512,709 soru
24,672,859 cevap
367,364 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın