Gebelik varmi diye sormuştum.yorum yapıp hayırlı olsun diyen herkese ayrı ayrı tşk ederim.ilk sevincimi sizlerle paylaştım iyiki varsınız kızlar seviyorum hepinizi
Rabbim saglıcakla kıcagnzq almayı nasp etsn
1,512,789 soru
24,673,874 cevap
367,424 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın