Gebelik varmi diye sormuştum.yorum yapıp hayırlı olsun diyen herkese ayrı ayrı tşk ederim.ilk sevincimi sizlerle paylaştım iyiki varsınız kızlar seviyorum hepinizi
Rabbim saglıcakla kıcagnzq almayı nasp etsn
1,512,782 soru
24,673,779 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın