Siz neler yiyorsunuz kızlarrrr
Tam benlik afiyet olsun
Afiyet olsun canım
Of en sevdiğim
Hahhaa biz şuan kebapçının önğndeyiz paket yaptırıyoruz. Gece yemeği en sevdiğim
Normalde de pek yiyemem turşuyu afiyet olsun
Nohut pilav kızartma
Gece gece
1,512,160 soru
24,665,687 cevap
366,965 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın