Elbette özlüyorum. Her hafta gitme şansım olduğu halde
Ama hiç keşke demedim şükürler olsun
iyiki evlenmisim diyorum ama baba evide baska bambaskaydi bee
1,512,632 soru
24,671,477 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın