Elbette özlüyorum. Her hafta gitme şansım olduğu halde
Ama hiç keşke demedim şükürler olsun
iyiki evlenmisim diyorum ama baba evide baska bambaskaydi bee
1,512,564 soru
24,670,877 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın