Elbette özlüyorum. Her hafta gitme şansım olduğu halde
Ama hiç keşke demedim şükürler olsun
iyiki evlenmisim diyorum ama baba evide baska bambaskaydi bee
1,512,333 soru
24,667,894 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın