Yeni evliyken yoktu benim 3 ay kadar eşimle çok güzel zaman geciriyorduk tabi TV gelince hepsi gitti
Eskiden hiç izlemezdim ama evlendim bağımlısı oldum
Evime TV almadım hiç de aramıyorum yokluğunu
1,512,681 soru
24,672,240 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın