Yeni evliyken yoktu benim 3 ay kadar eşimle çok güzel zaman geciriyorduk tabi TV gelince hepsi gitti
Eskiden hiç izlemezdim ama evlendim bağımlısı oldum
Evime TV almadım hiç de aramıyorum yokluğunu
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın