Yeni evliyken yoktu benim 3 ay kadar eşimle çok güzel zaman geciriyorduk tabi TV gelince hepsi gitti
Eskiden hiç izlemezdim ama evlendim bağımlısı oldum
Evime TV almadım hiç de aramıyorum yokluğunu
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın