Yeni evliyken yoktu benim 3 ay kadar eşimle çok güzel zaman geciriyorduk tabi TV gelince hepsi gitti
Eskiden hiç izlemezdim ama evlendim bağımlısı oldum
Evime TV almadım hiç de aramıyorum yokluğunu
1,512,647 soru
24,671,781 cevap
367,293 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın