Benim kızım da eşim de akrep burçları. Ve aralarında sadece 1 gün var
Benim kızım da ben de akrep burcuyuz Kızımın bağırsaklarında sorun var, o yüzden sürekli ağlıyor, öyle olmasa nasıl bi bebek olurdu bilmiyorum.. Ama ona rağmen güleryüzlü, Rabbim bozmasın.
Ben de içine kapanık, sessiz biriyim.. Herşeyi içime atar sonra toptan patlarım Bir de çok sır tutarım Akrep burcunun özelliği olarak
1,512,782 soru
24,673,749 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın