Benim kızım da eşim de akrep burçları. Ve aralarında sadece 1 gün var
Benim kızım da ben de akrep burcuyuz Kızımın bağırsaklarında sorun var, o yüzden sürekli ağlıyor, öyle olmasa nasıl bi bebek olurdu bilmiyorum.. Ama ona rağmen güleryüzlü, Rabbim bozmasın.
Ben de içine kapanık, sessiz biriyim.. Herşeyi içime atar sonra toptan patlarım Bir de çok sır tutarım Akrep burcunun özelliği olarak
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın