Ben de dilemem aman hep ben haklıyım banane o dilesin
Eşimi anlattınonda özür dilemez kolay kolay ama ben huyunu bikiyirum.artik sorun etmiyirum diğer türlü burnundan getiriryirum
3 yıldır eşimle birlikteyiz, hep ben haklıyım. O yüzden o diler
1,512,569 soru
24,670,933 cevap
367,258 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın